reklama

EMOtional

Skrehnutý v kúte...utiera si slzy, do žíl sa zarezáva...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcel by utiecť, no nemá kam,

sám seba nad priepasť stavia

Spálil všetky obrázky, svet sa čiernobielym stáva

Zavrel oči a v chladnej noci, nechal sa vetrom unášať 

Keby si nebol utiekol vtedy tak ďaleko

Keby môj dych vládal vliecť sa za tebou

Bola by som s tebou, vždy na tvojej strane

Tvoje slzy by stekali do mojej suchej dlane

Prameň tvojich snov vyschol už príliš skoro

Piesok ti pálil nohy pri preteku o skoncovanie so životom

Nechcel si sa obzrieť späť, na to čo tu ostalo

Bežal si preč, bol si sám, až kým ti srdce búchať neprestalo

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Si môj anjel, tak vrát sa mi späť

Znovu prosím, príď...

Alebo zober preč aj mňa

Len tak začne moje srdce znovu bit

Nemohla byt lepšia cesta ako nechať všetko za sebou

Nemohol byt lepší spôsob ako zabudnúť na priateľov

To je tá bezcitnosť, ktorá ti v žilách prúdila

Pre teba bola oslobodením, no mne srdce zlomila

Dokážem ostať naveky s otvorenými ranami, city v sebe udusiť

Túžim sa nechať hladiť tvojimi slovami, tvojimi slzami sa nechať pokropiť

Budem držať tŕnistú ružu, až kým mi krv dlane nezmočí

Keby sa tým dalo vrátiť všetko späť... znovu ta držať v náručí...

Kristína Heššová

Kristína Heššová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kto som ja... čo som vlastne zač... ked moj plač... zas len strieda plač... Zoznam autorových rubrík:  ELY / románKDE JE TO ŠŤASTIE? / románDEAR DIARY / poviedkySOM Z MARSU, A CO?! / úvahyIM NOT EMO!!! / básničky

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu