reklama

Anjel

Prišiel sem anjel, prišiel sem z neba Povedal tíško: ochránim teba ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Silno ťa objímem, nech sa už netrasieš

Vezmem ťa za ruku, nech už viac nespadneš

Usuším ti slzy, zaženiem tvoj žiaľ

Nech ťa už nemrzí, že ti niekto šťastie vzal

Prišiel sem anjel, schúlil sa pod rúškom noci

Zabil všetky neduhy, mal ma celú vo svojej moci

Moju chorú dušu strážil jeho tieň

Stále som sa pýtala či snívam a či bdiem

Zastavil sa vo mne čas, cítila som jeho blízkosť

Počuť bolo len jeho anjelsky hlas, keď všade naokolo bolo ticho

Prišiel sem anjel, zronenú ma našiel

Keď som ho začala ľúbiť, od strachu ušiel...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počuť tak ešte tvoje slová, cítiť, že ťa mám

Prečo sa predo mnou láska vždy schová?

Prečo som na tomto svete sám?

Počujem len tichý šepot, slabo ho vnímam

Prečo vravel: navždy a stále keď realita je iná?

Zabiť tak všetky spomienky, ktoré ma len trýznia

Znecitlivieť k pocitom, ktoré ma vnútri väznia

Zabudnúť, navždy, nemyslieť na čaro tých chladných nocí

Túžiť odísť, umrieť a už nikdy neotvoriť oči...

Kristína Heššová

Kristína Heššová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kto som ja... čo som vlastne zač... ked moj plač... zas len strieda plač... Zoznam autorových rubrík:  ELY / románKDE JE TO ŠŤASTIE? / románDEAR DIARY / poviedkySOM Z MARSU, A CO?! / úvahyIM NOT EMO!!! / básničky

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu